mandag 16. mars 2015

Fremskritt


Se han spiser selv :) Etter 3 år der jeg har drivet å mate han selv, har han endelig lært seg å spise selv. Jeg ser hvordan gutten min har vokst på dette. Nå legger han vanlig mat til munnen og er veldig nysgjerrig på dette. Før fikk han brekninger når jeg gjorde dette til han. Stolt mamma <3

Når det kommer til språket har han lært seg noen nye ord og jeg hører han prøver å herme meg når jeg sier noen ord til han. 
Han "synger" og klapper, jeg hører hvordan seng det er på melodien han "synger" og synger da med han :)
Dette er veldig bra for han og jeg merker selv hvor stolt han er når han får til noe nytt.

Ellers så går han fortere, springer. Er mer utholde når han går, han klarer å gå veldig langt før han blir sliten. 

Min lille "baby" Lucas begynner å blitt en ganske så selvstendig liten gutt <3 

1 kommentar:

  1. lurer på om vi bor på samme sted, og har barn med samme type diagnose. Jeg har ikke den mailadressen som kommer frem her, men det hadde vært interessant å utveksle erfaringer. kanskje bloggen er helt inaktiv? vi får se om det kommer en respons. Du er sterk og bra for sønnen din<3

    SvarSlett